Powered By Blogger

perjantai 7. toukokuuta 2010

Danielle Steel

Juuri äsken sain luetuksi Danielle Steelin Talon. Talo on parasta Steelia. Kaunis rakkaustarina. Kirja kertoo Asianajaja naisesta Sarah Andersonista. joka seurustelee Philin kanssa. Mutta Sarah ei ole Philin kanssa onnellinen. Sarah päättää kunnostaa vanhan talon jossa hänen isoisoäitinsä on asunut. Sarah palkkaa avukseen Jeff Parkerin. Ja Jeffista Sarah saa paljon apua ja tukea talon kunnostamisessa. Ja Sarah rakastuu Jeffiin. Ja lopulta paljástuu että Phil on pettänyt Sarahia toisen naisen kanssa. Ja Sarah alkaa seurustelemaan Jeffin kanssa. Ja loppu olikin tässä kirjassa tälläiselle romantikolle ihana ja romanttinen. Sarah ja Jeff menivät kirjan lopussa naimisiin ja saivat lapsen. Minä sain tämän kirjan kummitädiltäni luettavaksi. Nyt laitan sen kiertoon ystävilleni. Danielle Steel on parhaita rakkausromaani kirjailijoita. Ja minun suosikkikirjailijoita. romantiikkaa paljon. Ja siirappia reilu kulaus. Seuraavana Lukulistalla Nora Robertsin Tulesta syntynyt syntynyt trilogian ensimmäinen osa. Danielle Steelia olen lukenut teiniikäisestä asti. Ja olen nauttinut Danielle Steelin kirjoista aina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Tietoja minusta

Olen kova lukemaan. Enimmäkseen romanttista hömppäkirjallisuutta eli rakkausromaaneja. Ja varsinkin Harlekiineja.